Strony

wtorek, 5 sierpnia 2014

48. Bon x Rin - Część 2.

Miko, DuSiek - to dla was c;
Anime: Ao no Exorcist


Jęczysz pode mną.
Ciężko określić, czy z bólu, czy z przyjemności.
Ale mam to gdzieś.
Lubię cię pieprzyć.
Dręczyć.
Doprowadzać do łez.
Nigdy mi nie odmawiasz, choć widzę, że masz na to ochotę.
Zgadzasz się na wszystko.
Może boisz się odmówić.
Znasz mnie.
Wiesz, że mi się nie odmawia.
Wiesz, jak protesty się kończą.
- R – Ryūji… - jęczysz, na skraju wyczerpania. – Pro… szę… - jęk zamienia się w szept.
Jesteś wykończony.
Patrzę na ciebie bez większych emocji.
Mimo to, coś we mnie próbuje dojść do głosu.
Coś, czego do tej pory nie mogę zrozumieć.
Poprawka.
Nie chcę zrozumieć.
Jeszcze bym zmiękł.
A do tego dopuścić nie wolno.
Po prostu nie.
Zawsze będę twym katem, Rin…
Już nigdy się ode mnie nie uwolnisz.


Myślę, że wam się spodoba, bo mi tak @__@ Tutaj Kise, wstawiam za Misuzu, bo nie ma internetów ;<

3 komentarze:

  1. Dziękować za zamówionko. Składam następne. ;3 Może znasz anime Hoozuki no Reitetsu? Bo od wczoraj (plus minus) mam fazę na pairing z tego anime. Hoozuki x Hakutaku. Bosz, oni są cudowni. <3 Z nimi to by się przydało dłuższe opo. A samo anime krótkie - 13 epów bodajże.
    Biedne internety. [*]
    Mi też się podoba. xD Wszystko z Bonem i Rinem jednocześnie jest fajne. ;3 A już zwłaszcza takie gwałty i bezlitosny Ryuji. Ooooł yeah. xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam serdecznie. Chciałabym zamówić pairing z Fairy Tail, a konkretnie Zeref x Natsu. Oczywiście jeśli jest taka możliwość to w wersji bardziej hard i w stylu opowiadania tak jak na początku były pisane tutejsze.

    OdpowiedzUsuń
  3. DuSiek - niestety, nie oglądałam tego, więc wybacz, ale niestety tego nie napiszę ;x
    Deva - czyli styl "normalny", a nie taki jak tu, tak?
    Przepraszam za zapłon, nie mam nadal neta i no ;c

    OdpowiedzUsuń