Strony

wtorek, 24 grudnia 2013

28. Gray x Natsu


Too chyba pierwsza moja praca napisana tym stylem. Nigdy nie publikowana.
Wesołych świąt! c;


Cóż znaczy miłość, gdy nie ma się do niej 
prawa?
Kolejne ugryzienie, do krwi.
Cóż znaczy miłość, gdy jest nieodwzajemniona?
Kolejny raz ten sam scenariusz.
Nigdy się nie przyzwyczaję…
-Gray, proszę, zostaw… - jęczę.
To chore. Toksyczne. Dlaczego w tym tkwię?
Mógłbym uciec, lecz… boję się i… nie chcę.
- Zamknij się – warknął, wymierzając mi siarczysty policzek.
On, mimo swej brutalności, jest dla mnie wszystkim.
Krzyczę, gdy z całą swą siłą porusza się we mnie.
On, mimo swej agresji, jest kimś, kogo nie chcę opuszczać.
-
Gray, błagam... Przestań… - jęczę przez łzy. Niepotrzebnie.
On, mimo swej złości, wyładowywanej na mnie…
Prychnął tylko, mocniej ściskając moje nadgarstki.
Jest kimś, kogo darzę tym pięknym, lecz jakże bezlitosnym uczuciem.
Kimś, kogo moje cierpienie jeszcze bardziej nakręca.

Lecz mimo wszystko…

- Uwielbiam, kiedy mnie tak błagasz, abym przestał, Natsu – mruczy prosto do mojego ucha, lekko je przygryzając.
Charm me.
Zaczynam się wyrywać.
- Uspokój się, albo będzie jeszcze bardziej bolało – warczy, a ja automatycznie ulegam.
Control me.
- Jesteś mój i nigdy nie wypuszczę cię z rąk. Należysz do mnie, nie zapominaj o tym – szepcze, opuszczając me ciało.
Imprison me.
Leżę, udręczony. Nie mam odwagi nawet oddychać.
To chore. Toksyczne. A jednak… dalej w tym tkwię.
Dlaczego?...

Kocham cię, Gray…



~Misuzu.

7 komentarzy:

  1. O.... kurwa *.* Tyle sadyzmuuuuuuuu! Jaram się, kurde *_____*
    Piękne! Awwwwwww <3333333333333333333333333

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, wiedziałam, że Tobie się to spodoba, hyhy :D
      Cieszę się <3333333333

      Usuń
  2. O rany!!! Świetnie Ci to wyszło!!! Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zrób drugą część! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rany , rany! XD To jest świetne!
    I na serio. Zrobisz ciąg dalszy? Bo naprawadę by było fajnie
    jakbyś zrobiła. Bo ten one-shout na to zasługuje ,naprawdę! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Może kiedyś zrobię drugą część, jak mnie najdzie ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczęka opadła mi aż do jądra Ziemi... TO JEST CUDNE

    OdpowiedzUsuń