Strony

piątek, 13 grudnia 2013

27. Lucyfer x Gabriel

No czeeść! Wracam z ostatnim zamówieniem. Pisałam to na angielskim, kiedy inni męczyli się nad sprawdzianem XD Ja nie musiałam go pisać, więc zajęłam się ważniejszymi rzeczami :D
Oto przed wami ostatnie zamówienie, jakie miałam zrealizować. Na specjalne życzenie Hope c;


Śpisz.
Promienie słońca padają na twoje nagie, pozbawione skaz ciało.
Blada skóra idealnie kontrastuje z ciemną pościelą.
Zmierzwione, czarne włosy, pełne, czerwone usta i lekko rumiane policzki przyciągają mój wzrok.
Gładzę twój policzek dłonią.
Drażnię opuszkami palców skórę na twojej szyi i zjeżdżam w dół.
Mam ochotę cię pocałować, ale nie chcę, abyś wybudził się ze swojego, zapewne pięknego, snu.
Tyle dla mnie ryzykujesz.
Sprzeciwiasz się zasadom panującym wśród Archaniołów dla kogoś takiego jak ja.
Dla Upadłego Anioła.
Jeśli ktoś się dowie o uczuciu, które nas połączyło, zostaniemy rozdzieleni.
Kocham cię, Gabriel.
Nie mogę dopuścić do tego, aby ktokolwiek stanął pomiędzy nami.
Już nie potrafię się powstrzymać.
Składam delikatny pocałunek na twych wargach.
Przeciągasz się, otwierasz leniwie powieki, odsłaniając piękne, niebieskie tęczówki.
Przyciągasz mnie do siebie, mrucząc z zadowolenia niczym kot.
- Cześć, skarbie. Kocham cię – mówisz lekko ochrypłym głosem.
- Ja ciebie też – odpowiadam, obejmując cię ciasno ramionami.
Ogarnia mnie nagłe poczucie straty…
Nie powinienem się tak czuć.
W końcu jesteś przy mnie, nic innego nie powinno się liczyć.
A jednak obawa przed twoją stratą jest zbyt wielka.
Nie daję nic po sobie poznać.
Po prostu cię przytulam, pozwalając ci paplać jakieś niezwiązane z niczym głupoty.
Kocham cię.
I nie chcę cię stracić, Gabrielu…



Teraz chcę poruszyć kwestie organizacyjne:
Postaram się wrzucać coś od siebie przynajmniej raz w tygodniu, mam na komputerze trochę niepublikowanych jeszcze prac, takich właśnie one shotów itp. Mam nadzieję, że wam się spodobają.
Oczywiście zamówienia nadal można składać, jestem też otwarta na wszelkie propozycje związane z napisaniem czegoś dłuższego niż tylko one shot.  Już niedługo święta, więc będę miała masę czasu wolnego, który trzeba będzie jakoś produktywnie wykorzystać xD
Jeżeli ktoś chce, abym coś dla niego napisała, proszę się zgłaszać, czy to w komentarzu, czy na asku, czy na e-mailu, gadu... jest mi to obojętne. Będę czekać na ewentualne zgłoszenia ^^
~Kusakabe.

2 komentarze: