Strony

czwartek, 12 grudnia 2013

26. Seijuuro x Gou

No hej. Matko, jestem tak pozbawiona weny na te zamówienia, że masakra ;o Na szczęście oprócz tego zostało mi tylko jedno xD
Na święta postaram się dodać jakieś bonusy, czy coś c;
Nie przedłużając: Postacie z Free, zamówienie realizowane na życzenie Miko c;
+ nie wyszło za dobre, pisane na szybko podczas lekcji polskiego we wtorek...xd

Kocham przebywać w twoim towarzystwie.
Czuję się wtedy inaczej.
Mogę być sobą.
Nie przejmować się tym, że mogę robić z siebie idiotę.
Wiem, że wolisz mnie właśnie takiego.
Uwielbiam patrzeć w twoje piękne oczy.
I widzieć w nich miłość.
- Kocham cię, Gou – szepczę, pochylając się nad tobą.
Patrzysz na mnie tak czule.
Całujesz mnie nie czekając, aż ja to zrobię pierwszy.
Rozpływamy się w tym, dając się ponieść uczuciom.
Niechętnie odrywasz się ode mnie.
- Ja ciebie też – odpowiadasz cicho, z niezłomną pewnością w głosie.
Wiem, że to głupie, ale... uważam, że to uczucie nigdy nie przeminie.
Razem na wieczność, Gou…
Na wieczność.


~Kusakabe.

2 komentarze:

  1. Bwwwwww *sparkli* jak ja ich kooocham *fangerl*
    Fajnie, trochę oc ale to nic c;
    Jedno ale:
    Króóótkie ;A;

    *posyła miłość i wenę*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hyhy ^^ Nie wiem, co odpisać XDD
      Wiem, że krótkie, ale w tej formie zawsze piszę krótkie ;d
      *przyjmuje to na klatę xDD *

      Usuń