Strony

piątek, 1 listopada 2013

24. Darius x Draven

To są znowu postacie z gry, jakby coś, nie z anime ^^”
Na zamówienie Bartka, kuzyna Kise xD
Też się doczekałeś, młody ;d
Taa… Pisałam tu już o nekrofilii, pedofilii (pierwsze zamówienie xD), to teraz pora na kazirodztwo… o.o

To chore.
Zakazane.
Toksyczne.
Dwóch braci nie powinno czuć do siebie uczucia innego niż braterska miłość.
- Kocham cię, Darius – wyszeptał Draven, po czym złączył ich wargi w kolejnym, namiętnym pocałunku.
Miłość…
Tak bardzo zwodnicze uczucie.
- Ja ciebie też – odparł tamten, kiedy już się od siebie oderwali.
Uczucie, które byli zmuszeni ukrywać…
I wyniszczająca zazdrość.
Zakazane namiętności.
Bezsilność wobec swoich własnych uczuć.
Świadomość tego, że to, co robią, jest złe.
Cóż jednak mogli poradzić na to, że tak bardzo się kochają…?
Miłość to miłość.
A to po prostu kolejny z jej wymiarów…



Kurde, zjebałam xD
Nie umiem już nic sensownego pisać, ratunku! ._.”

4 komentarze:

  1. Ja tuu przewijam w dół... przewijam... a tu koniec.
    JAK TO?
    Jakby było dłuższe, to byłoby może lepiej :3
    A tak poza tym, to mam dla Ciebie zamówienie, hyhy :D
    Życzę sobie Gabriela i Lucyfera :3
    Wierzę, że coś pięknegomegazajebistego sklecisz :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wiesz... Jakoś nie mam weny ostatnio, mówiłam Ci xDD
      O kurwa. No dobra... Spróbuję o.O Ale nic nie obiecuję, ziom xD ;*

      Usuń
  2. Nareszcie, doczekałam się XD
    Bartek w ogóle dzisiaj do mnie przyjeżdża, przeczyta to jak za jakieś dwie godziny uda mu sie dostać do mojego pokoju *rygluje drzwi i ustawia koty ze wścieklizną*
    NIE WPUSZCZĘ GO XD
    A co do opowiadania, co ty gadasz. Zajebiste było, kazirodztwo zawsze spoko <3
    Eheh, a do tego jeszcze ONII <3 Kocham ich, szczególnie Dariusa ;_;
    NIE BYŁO JESZCZE ZOOFILII! MOGĘ ZAMÓWIĆ LUCY X HAPPY? XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wpuszczaj, bo cię zgorszy, czy coś! Naślij na niego Natanka! XDDDD
      Haha, tag...;d
      Mam takie pytanie. CZY CIEBIE DO KOŃCA POJEBAŁO?! O.O HAPPY NIE MA CZYM RUCHAĆ ZBYTNIO, A LUCY TYM BARDZIEJ! XD

      Usuń