Strony

piątek, 25 października 2013

23. Stein x Medusa 2

Hej! Tp króciutkie, beznadziejne coś powstało na zamówienie Miko ^^
Sorki, ostatnio nie mam za bardzo weny, a stwierdziłam, że wypadałoby coś dodać ;d Chcę się wyrobić z zamówieniami do końca października, zostały mi jeszcze trzy. ^^"
Od listopada nie będę miała za bardzo czasu, bo rehabilitacje mi dojdą i w ogóle ._." Mimo tego, postaram się coś czasem tu dodać, nawet po zrealizowaniu zamówień ;) 




Witaj, skarbie.
Znowu będziemy się bawić, tak~?
Nasza „zabawa” w niczym nie przypomina dziecinnych igraszek…
Popychasz mnie na łóżko.
W twoich oczach widzę szaleństwo.
Śmieję się.
Podnieca mnie to.
Kocham, kiedy jesteś taki.
Kocham, gdy nie próbujesz hamować swoich szaleńczych zapędów.
Od tego momentu oboje kierujemy się wyłącznie intuicją.
Zadajemy sobie ból, który łączymy z rozkoszą przeżywanych doznań…
Nie jesteśmy normalni, wiesz~?
I to właśnie dlatego taka idealna z nas para.





~Kusakabe.

2 komentarze:

  1. Seksy @_@
    I ty mi mówisz, że ja myślę ciągle o jednym, jak ty ciągle o tym piszesz XD
    Nie żebym miała coś przeciwko, wręcz przeciwnie, podoba mi się to *-*
    Aghh, nie lubię Medusy, ale i tak w cholerę mi się podobaało <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No kurde, a o czym mam pisać innym na tym blogu, cooo? XDDD"
      Hahaha, tak myślałam :D
      Serio Ci się podobało? o.O toż to szajs jest moim zdaniem xD

      Usuń