Strony

czwartek, 17 października 2013

20. Laxus x Freed - ponownie.

No cześć ludzie. Wiem, znowu krótkie, ale coś ostatnio brak mi weny na pisanie dłuższych tekstów.
Dobra, nie przedłużam...
For you, DuSiek C;



Mówią, że zakazany owoc smakuje najlepiej.
Nie mylą się w swoich przypuszczeniach.
Ty jesteś dla mnie takim zakazanym owocem.
Nie powinienem cię mieć.
Ale mam…
Nikt nie wie, że zajmujesz szczególne miejsce w moim rankingu.
Nikt nie wie, co z tobą robię, kiedy zostajemy sami.
Nikt nie wie, dlaczego zgadzasz się na tak podłe traktowanie.
A już najmniej ja sam.
Mam być szczery?
Dopóki się nie stawiasz, mam to gdzieś.


~Kusakabe.

4 komentarze:

  1. Oooo, Bad Laxus! Zły, zły Laxus, tak maltretować Freeda! ....Oby tak dalej XDD
    Może i krótkie, ale za to jak wymowne! Mi tam wyobraźnie ruszyło xd Właściwie to wszystko mi rusza wyobraźnie, no ale... xd
    Powrotu weny i duuuuużo czegoś tam na poprawę humorku ;3 <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Oby tak dalej" mnie rozjebało xd
      No właśnie, dobrze, że dodałaś ostatnie zdanie xD
      Dziękuję bardzo <3

      Usuń
  2. Faktycznie krótko :D. Ale treściwie :).

    OdpowiedzUsuń
  3. "Mam to gdzieś" i chuj. XD Laxus tak bardzo. Znowu nie było mnie tu.. o ho, ho. Ale ja tak mam. ;c Raz jestem, raz mnie nie ma, ale zawsze wracam. ;c Dziękuję Ci za to, kochana, było piękne. :33

    OdpowiedzUsuń