Strony

piątek, 11 października 2013

19. Fushimi x Yata


No cześć! Wpadam z kolejnym zamówieniem, dla Miko tym razem! ;3
Nie chciało mi się opisywać czynności, dlatego poszłam na łatwiznę i dałam same dialogi, lol xD Mam lenia jak Kise kiedyś xD
Dla jasności: zaczyna Yata, wypowiadają się na zmianę ^^




- Małpa.
- Dlaczego się boczysz? Ja tylko powiedziałem, że wyglądasz jak buszmen bez tej czapki.
- Pierdol się.
- Tylko z tobą.
- Wypierdalaj, Małpo.
- Nie-e. Chodź do mnie, Yata.
- Puść mnie!
- Nie wyrywaj mi się. Tulimyyy!
- Kurwa, gdzie z tymi łapami?!
- W twoje spodnie.
- Nie ciesz się tak, Małpo! Jesteś idiotą!
- Ej, ej! Nie uciekaj! Ja chce się tylko przytulić!
- Taaa, chyba bezczelnie mnie zmacać.
- … To też.
- Puszczaj, Małpo!
- …
- …
- A teraz mogę cię trzymać?
- I tak ci nie daruję.
- To może jeszcze jeden buziak?
- Wal się. Nie chcę.
- …
- … Kurwa, mówiłem coś.
- Spoko wodza, buszmenie, będzie więcej!
- Jesteś kretynem, Małpo!
- Ale i tak mnie kochasz.
- …
- …
- Tak, to prawda. Kocham cię, Fushimi.
- A ja ciebie, Yata.



~Kusakabe.

4 komentarze:

  1. Hahah, nie znam postaci, wiec nie bardzo się wczułam, ale mimo to było śmiechowo. Kocham takie dialogi <33 A propo pójścia na łatwiznę... znam to XDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W dodatku bardzo długie to było, normalnie...xD Ale aż tak bardzo nie chciało mi się nic robić ;_; Leniwa jestem, szczególnie dziś xD

      Usuń
  2. Oh tak się ciesze xD dedło mi się teraz nadrabiam. Dziękuje ^^.było słodkie brakło mi tylko Mi-sa-ki~ xd Takie shoty.z samych dialogów są fajne c;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie ostatnio się nie udzielałaś, to się domyśliłam, że czasu brak ^^ Nie ma za co ;3
      No tak, zapomniałam o tym o.O
      No nawet XDD

      Usuń