Strony

niedziela, 15 września 2013

12. Hichigo x Ichigo - część 2.

No cześć. Po tak długie przerwie wracam z kolejnym zamówieniem.
Dla Miko i przy okazji dla Kise, jako że chciała ciąg dalszy swojego zamówienia. Króciutkie, ale mam nadzieję, że Wam się spodoba! :3



Kolejny dzień.
Kolejny raz ten sam scenariusz.
Dlaczego mnie dręczysz?
Czy cierpienie innych napawa cię satysfakcją?
I najważniejsze pytanie – dlaczego ja?

- Zostaw mnie, Hichigo – jęczę, kiedy po raz kolejny pragniesz zażyć rozkoszy, bliskości mego ciała.
Śmiejesz się jak szaleniec.
Ani myślisz dać sobie na wstrzymanie.
Krzyczę, kiedy przygryzasz skórę na mojej zmaltretowanej szyi.
Naprawdę nie wiem, dlaczego mi to robisz.
Przestań.
Niemy krzyk wydostaje się z mych sinych ust.
Nie wiem, czy zniosę więcej, ale brak mi sił, by zaprotestować.
To, że mnie tak wykorzystujesz, boli.
Wiesz, dlaczego na to pozwalam?
Kocham cię, Hichigo.
To odpowiedź na pytanie zawarte w twym spojrzeniu.
Po prostu cię kocham.



~Kusakabe.

11 komentarzy:

  1. Ohhh, biedny Ichi, mój bidulek Q.Q Taki wykorzystany, zgwałcony, zmaltretowany..!! Kocham to XDD
    Okay, nie mam dziś w sobie chyba empatii ^^" Cóż...
    Fajniusie i z moimi kochanymi postaciami <3
    O, i mam takie pytanko. Można jeszcze cos zamówić? Bo mam ostatnio fazę na Gintoki x Hijikata z Gintamy *.* Plooose xddd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahaha, w tym momencie zauważyłam, że ujawniła się Twoja sadystyczna natura XDDD
      Czasami tak bywa, też jej w tej chwili nie posiadam ;d
      No widzisz *-*
      Można zamawiać, oczywiście :D Tyle że nie oglądałam Gintamy o.O Ale dam radę! Coś tam zdążę obejrzeć, zanim to napiszę :D W takim razie dopisuję do listy :3

      Usuń
    2. Heheh, sadysta kryje się w każdym z nas XDD
      No to widzisz ;d
      O to superowo ;3 http://www.youtube.com/watch?v=I4mCsgZJJgQ <---łapaj. To filmik z nimi. Gintoki to ten w niebieskim włosach, a Hijikata w czarnych, krótkich ;3 POLSKI FILMIK! <33 I jest zajebiście zrobiony. jak obejrzysz to odpowiedz xd

      Usuń
    3. Wiem, we mnie też! XD
      Widzę *_*
      Okay, już paczę xD Gintokiego kojarzę, bo obejrzałam kiedyś 1 odcinek Gintamy, potem jakoś nie było kiedy XD
      Podobuje mi się ten filmik *_______*

      Usuń
    4. KTOŚ POWIEDZIAŁ GINTOKI X HIJIKATA? *-*
      Chociaż osobiście wolę Sougo x Hijikata, bo oni tak fajnie się zabijają nawzajem... XDD Nawet mam o nich jednego fanficka xD
      Powiedz mi jeszcze, że kochasz Takasugiego, a będziemy razem fangirlować, Iris C:

      Ok, a teraz spam dla panny G:
      Fapu, fapu, fapu <3
      Kurwa, jak ja kocham GichiIchi. Nawet nie wiesz, jak zacieszyłam, gdy zobaczyłam, że zrobiłaś tego kontynuację. To można prosić jeszcze o trzecią część? XDD
      Zajebiście ci to wyszło, tyle mam do powiedzenia ._.
      I pamiętaj jeszcze, że masz mi napisać AoKiski *w*

      Usuń
    5. O, ja też kocham Sougo X Hijikata! I Sougo za tą jego sadystyczną duszę *.*
      Masz Fanficka? O, ale gdzieś na blogu? ;o
      Ty się jeszcze pytasz? Pokochałam Takasugiego od pierwszego wejrzenia *___*

      Usuń
  2. Panna G. odpowiada na komentarz Kise XD : O kurwa, jeszcze trzecia część? Ty to mnie wykończysz normalnie XDDD
    Dziękować <3
    Twoje AoKise jest na liście 21, lol xDDD nie wiem, czy się doczekasz xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pan(Panna? o.o) Kise odpowiada na komentarz panny G:
      Nie wykończę, ale w nagrodę ugotuję ci rosołek. Z zupki chińskiej XDD
      Cholera, nie doczekam... XD

      Usuń
    2. Panna G. Odpowiada na komentarz panny Kise xD : Kurde, ale hojność :D
      Spoko, może jutro też coś wrzucę i tak to się potoczy...;d

      Usuń
  3. Dziękuje ^^
    Przez ostanie dwa dni czytam HichiIchi, wróciłam do mojego ukochanego bloga z tym. Wchodzę sobie do Ciebie, patrzę i też napisałaś o nich ^^ cieszę się i jeszcze w tej formie, która jest boska do takich sadystycznych *w* Ładne było mimo, że krótkie pokazuje istotę ich "związku".
    Nie oglądałam, Gintamy nie spodobała mi się *szepcze*
    Przyłączam się do Kise z prośbą o 3 część tego ^^
    Weny ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co :3
      No widzisz, jak ja o Tobie myślę? XD Ostatnio mam jakieś dziwne wyczucie...XD
      Dziękuję za miłe słowa *^*
      Ja nie wiem, czy się za to brać, bo mnie jakoś nie ciągnie ;o *odszeptuje*
      Dobrze, niech wam będzie XD Ale część trzecia pojawi się dopiero jak wstawię wszystkie zamówienia, więc trochę się zejdzie o.O"
      Dziękuję, przyda mi się <3

      Usuń