Strony

czwartek, 29 sierpnia 2013

11. Kagami x Kuroko

No cześć. Bardzo krótkie, bo wena towarzyszyła mi przy pisaniu tego tylko przez moment. Mimo wszystko dodaję, bo pewnie i tak nic lepszego nie wymyślę. ;_;
To powstało na zamówienie Miko. <3


Wspaniały.
Wspaniały smak twoich ust.
Mogę je całować bez przerwy.
Chcę czuć twoją obecność w moich ramionach już do końca.
Nie potrafię żyć daleko od ciebie.
Najchętniej zamknąłbym cię w klatce.
Bylebyś tylko został.
Nie dam ci odejść.
Nigdy.
- Kocham cię, Kagami - kun – szepczesz.
Uśmiecham się.
Po chwili ponownie składam pocałunek na twoich ustach.
Ciaśniej obejmujesz mnie ramionami, zadowolony.
Twoja bliskość jest czymś, czego zawsze potrzebowałem.
Odrywam się od ciebie na moment, tylko po to, by wypowiedzieć jedno zdanie.
Jedno ważne zdanie.
- Kocham cię, Kuroko.
A potem powracam do całowania twych ust.


~Kusakabe.

7 komentarzy:

  1. Mruu <3
    Kochane <3
    Znajdź mi takiego faceta XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nuu <3 Haha, to chyba będzie trudne, ale spróbuję! XD

      Usuń
  2. jifnnaen
    vaevkamvgfs
    Tak, konstruktywna wypowiedź.
    Zajebiste to było. Nie wiem dlaczego, ale chce mi się to czytać raz po razie .__.
    Szkoda, że takie krótkie, ale może w tym tkwi cały urok tej miniaturki. I głębia, eheh.
    W ogóle, to ja mam u ciebie jeszcze jakieś zamówienie? XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo konstruktywna :D
      Nie rozumiem, czemu o.O"""
      Może XDD o ile to ma głębię XD
      Masz chyba ze 2 jeszcze albo i 3 ;d

      Usuń
  3. Aw dziękuje ;)
    Ładne było, lubię ten styl (wiem, że mówiłam)
    Oni są razem przeuroczy ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocze! I jeszcze ten twój styl, który uwielbiam...

    OdpowiedzUsuń