Strony

czwartek, 26 września 2013

14. Shizuo x Izaya

Eloo!
Łapcie. To na zamówienie Iris <3
Mam nadzieję, że jako tako się spodoba ;o 



Dręczysz.
Męczysz.
Sprawia ci to przyjemność.
Patrzenie na mój ból zawsze było dla ciebie czymś nieodparcie pociągającym.
Cholernie podniecającym.
Czujesz się wtedy taki silny…
Dominujesz.
Wiesz, że masz władzę i lubisz to wykorzystywać.
Pozwalam ci robić ze mną, co ci się żywnie podoba.
To jest takie zabawne.
Śmieszy mnie to.
Pozwalam ci myśleć, że to właśnie ty tu rządzisz.
Nawet nie wiesz, że jest zupełnie odwrotnie, Shizu-chan…
- Jesteś sadystą – mówię, kiedy po raz kolejny chcesz wziąć mnie siłą.
Śmiejesz się tylko.
Czuję satysfakcję.
Wiesz, Shizuo… Dobraliśmy się.
Ty jesteś sadystą.
A ja masochistą.

Jest tylko jedna różnica między nami…
Ja wiem, jaki jesteś.
Ty nie wiesz, jaki ja jestem.
Gdybym ci powiedział, odebrałbym satysfakcję nam obu.
- Zabawmy się, Izaya-kun…
Nigdy się tego nie dowiesz.
A teraz…
Kontynuuj… ~



~Misuzu.

6 komentarzy:

  1. Moja wyobraźnia, moja wyobraźnia D: plus ta piosenka, co ci wysłałam D: Gad... *.*
    Hyhyhy, może tyle w temacie :D
    Dobre! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoja wyobraźnia mówi wszystko ;_; Ta piosenka to jest LOL, kurwa XD
      Noo, lepiej nic już nie mów xD
      Dzięki <3

      Usuń
  2. Ohoho! Lofciam ten parting! *.* To są takie zajebiste postacie :DD I ta wieczna tajemniczość Izayi~
    Podoba mi się :D
    Weny! <3 Po raz drugi dzisiejszego dnia XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo! ;3 Izaya jest boski po prostu *_*
      To się cieszę ^^
      Dziękuję i nawzajem, ponownie! xD <3

      Usuń
  3. Awww, Shizaya <33
    I znowu tym zajebongo stylem. Widzę, że stał się on twoim ulubionym. Ale to dobrze, dobrze *_*
    Eheh, Izaya jako masochista. Pasuje do niego, nie uważasz? ... No tak, uważasz, w końcu to napisałaś.
    Lolz, nie potrafię napisać żadnego konstruktywnego komentarza. Gomene Q.Q

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tag <3
      Jakoś tak wolę one shoty pisać takim stylem. Może to dlatego, że nie chce mi się nigdy rozpisywać? ;_;
      No właśnie ^^"
      Nie no, lajtowo, ja też nie myślę i w ogóle..

      Usuń