Strony

niedziela, 22 września 2013

14. Grimmjow x Ichigo

Eloo! Ufff, udało mi się co nieco z siebie wykrzesać, ale na tym się kończy moja dzisiejsza twórczość xD
Tym razem one shot specjalnie na zamówienie Iris! <3
Mam nadzieję, że się chociaż trochę spodoba ^^

Wiesz, zawsze zastanawiałem się, jakby to było, gdybyś był mój.
Tylko mój.
A kiedy wreszcie dostałem cię w swoje ręce, nie doznałem rozczarowania.
Kocham, gdy krzyczysz pode mną, abym przestał cię męczyć i dał ci odetchnąć.
Kocham, gdy do moich uszu dobiegają błagania o litość.
Kocham, gdy okazujesz posłuszeństwo.
Pamiętasz, kiedyś chciałem dać ci odejść.
A ty zostałeś.
Teraz płać za swoją głupotę.
Płacz.
Wij się z bólu.
Krzycz.
Błagaj.
Mdlej z wyczerpania.

Nic ci to nie da, Ichigo.
I wiesz o tym.
Nie wypuszczę cię.
Nie oddam.
Nie pozwolę ci odejść.

Teraz już na to za późno.
Miałeś szansę.
Nie wykorzystałeś jej.
A ja…
Kocham patrzeć na twoje cierpienie.
Niszczę cię.
Chcę cię niszczyć.

Umrzesz przy mnie, mój drogi, głupi Ichigo…

~Kusakabe.

8 komentarzy:

  1. Grimjow jest tu taakim chujem *_________*
    Mój bidulek, głupiutki Ichi. Ty umrzysz!... Ale wolę Grimmjowa więc zero współczucia, sorry, Ichi XD"
    Krótkie, ale takie fajnie sadystyczne *__*
    Weny <333
    Ps. Ha! Czatowałam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię, jak Grimmjow jest chujem XDDDD
      Ty, to samo myślałam, jak to pisałam o.O" Grimm jest po prostu zajebisty, hyhyhy <3
      Czyli się podobało? :3
      Dziękuję i nawzajem! <333
      PS. Hahaha, widzę :D

      Usuń
    2. Bo Grimi ma takie słodkie niebieskie włoski i jest taki przystojny i sadystyczny i chory umysłowo i ma ciężką przeszłość i jest.... Za bardzo mu słodzę XD"
      No a jak ;3
      Dzięki! XD <333

      Usuń
    3. Psychiczni ludzie są najlepsi XDD Dla niego to same komplementy :D uhuh <3
      No to się cieszę *___*
      Nie ma za co! :D <333

      Usuń
  2. Sadyści, sadyści wszędzie :3
    A Ichi sam sobie zjebał życie, na własne życzenie, hyhy. Niech go teraz boli dupa :D
    Poszaj dalej. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tag :D
      No właśnie, Grimm wspomina, że dał mu szansę na odejście, a że jest frajerem i został, to już jego problem, nie? XDDDD
      Może coś stworzę jeszcze, ale nie dziś <3

      Usuń
  3. Nyahah, chuj Girmm. Kise lubić <3
    Znowu takie krótkie. Kobieto, dlaczemu mu to robisz?! Q.Q
    Nie wiem co jeszcze powiedzieć, bo to jest zajebiste tak jak reszta twojej twórczości, więc ten tego...
    Bananas. I love cookin' bananas.
    Tak, to tyle konstruktywnego komentarza, jeśli chodzi o mnie, bo biologia i DNA wołają Q.Q

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tag xDD
      Nie lubię pisać długo tym stylem, bo jak raz próbowałam, to i tak musiałam skracać, bo wyszło chujowe ;__;
      Dziękować! <3
      Hahah, był bardzo konstruktywny ;d
      Współczuję ;_; ja miałam 2 dni wolne od szkoły i już tyle zaległości o.O"

      Usuń