Strony

niedziela, 21 lipca 2013

6. Aomine x Kagami

No cześć! ;p
Przybyłam z kolejnym zamówieniem.
Pisane tym samym stylem, co dwa poprzednie.
Cudem to z siebie wykrzesałam, powiadam Wam. Cudem.
Padam na twarz po kolejnej nieprzespanej nocy, ale twardo się trzymam i piszę! ;D
Specjalnie na zamówienie Seiko! <333
P.S. Dawno Cię u mnie na blogach nie widziałam Q.Q Ranisz mnie XD

Krzyczysz.
Łzy płyną nieprzerwanie, torując sobie drogę przez twoją twarz.
Już nie próbujesz ukrywać słabości.
To błąd.
Kolejna kropla krwi wieńczy moje dzieło.
Twojej krwi.
Wiesz, to piękne.
Cudownie jest patrzeć na twoje cierpienie.
Ręce, teraz przykute do poręczy łóżka.
Krzyk, który podnieca mnie bardziej, niż cokolwiek innego.
Umięśnione ciało, którego tak pragnę w każdej sekundzie dnia i nocy.
Twarz wykrzywiona bólem i strachem.
Strachem przed moim następnym ruchem, którego nie potrafię przewidzieć.
Oczy pełne cierpienia.
Jesteś silny, a jednocześnie tak słaby.
Nie uciekasz ode mnie nawet wtedy, kiedy masz okazję.
Wiem, dlaczego.
Znam twoją słabość.
I ty sam też wiesz, że ja to wiem.
Kochasz mnie.
A ja pożądam…


To co, może być? Bo kompletnie nie wiem, co o tym sądzić D:
~Kusakabe.

18 komentarzy:

  1. Aww, mi się podoba! Według mnie jedno z twoich najlepszych, pisanych tym stylem. XD
    Najbardziej lubię to, że trzeba się wczytać, bo inaczej dupa z cyckami. Czy coś D:
    Możesz napisać takich więcej, chociaż mało tu seksów ostatnio XDD
    <333

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedno z najlepszych, a pisane na spontana - I like it ;D heheszky <3
      No tak, to jest takie fajneeee ;3
      Haha, a więc nie umknęło to twojej uwadze XDDD
      Spokojnie, będą seksy :D

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio to tu tylko sadyzm *me gusta*
      Lubię ten styl i tak może być nawet bardzo ^^ to tak wg mnie.
      Jeden z moich naj paringów w fajnej odsłonie, cieszę się ^^

      Usuń
    2. A więc zauważyłaś. XD Jakąś taką fazę mam na to, cóż poradzę xD
      Hyhy, dziękować xD
      Aww, cieszę się, że Ci się podobało ;D

      Usuń
  3. Ohohoh, cóż za cierpienie, emocje, ból! @.@ I like it <333 ;D
    Taki seks z z jednostronną miłością... biedaczek xd Jestem złą osobą... powinnam mu współczuć! O.o"
    Heh, no ale serio. Fajowsko. Podoba mi się ;D <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teeeż to luuubię *___* <333
      Ja tak samo, ale jakoś tak... nie współczuję ;o xD
      Dziękować! :3

      Usuń
  4. Świetne! Uwielbiam taką tematykę! :D Te emocje, ta krew! Aż chciałoby się więcej i więcej czytać. ;3 Biedny Kagami, ale.. no, cóż.. sam sobie winny jest. Poniekąd..
    Pozdrawiam i czekam na więcej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak ja, też lubię ten styl *0*
      No zakochał się chłopak, a że Aominecchi to wykorzystuje, to już jest inna sprawa...XD
      Więcej będzie na bank :D

      Usuń
    2. Bardzo się cieszę, że będzie więcej. ;3
      Ja to chyba sadystką być muszę, bo u mnie uke to zawsze przejebane mają. ^.^
      Ach, ten Aominecchi.. :D Ja mu się nie dziwię. Sama bym takiego Kagamiego wykorzystała. Albo Kise! Bo to dobre dupy są. XD

      Usuń
    3. Łahahaha, u mnie też w sumie, jakby nie patrzeć XD Nie w każdym opowiadaniu, ale jednak xD
      No właśnie! Na jego miejscu ruchałabym, dopóki bym nie opadła z sił, heheszky XDDDDD

      Usuń
  5. Właśnie. Nie w każdym opowiadaniu, ale w większości. ;D Taki Freed na przykład. Co on przeżył w mojej głowie, aż strach mówić. :3
    A potem tylko odpocząć i powracamy do punktu 1! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dokładnie xD Łoo, w mojej głowie zazwyczaj Natsu ma przejebane XD Biedny, znęcam się nad nim Q.Q
      No właśnie! I tak w kółko xD

      Usuń
    2. Kami-samo, animce za bardzo mnie wciągnęły. Nie ogarniam rzeczywistości. ;D
      Ja lubię znęcać się nad Freedem, bo on taki uroczy jest. ^.^ Ewentualnie nad jakimś innym uke. ;3 Uwielbiam tworzyć niecodzienne paringi. Takie, na które nikt inny by nie wpadł. :D
      Tak! Bez końca. ;3

      Usuń
    3. No nie tylko Ciebie XDDD
      O taaak, w sumie też się troooochę nad nim znęcam w moim jednym tekście, którego publikować nie zamierzam xD
      Haha, no ja też zawsze kminię takie xDD

      Usuń
  6. O ! Kolejne opowiadanie AoKaga ? I tym razem specjalnie dla mnie ?
    Chodź tu , foczko *tuli* ♥
    Oczywiście , że może być !! ♥3♥
    Bardzo mi sie podobało , Serio . Takie inne , ale zdecydowanie jedno z lepszych <33

    asdfghjkl

    Nie pisz tak w miejscu publicznym , głupio mi się robi q-q
    Ale mówię Ci , to wszystko przez Zoroland ! XD
    Czemu czuję zapach smażonej kiełbasy ? ಠ_ಠ Fuj .
    To pewnie moje sumienie , choć byłam pewna , że dawno ode mnie odeszło . Widać zatęskniło , jebane gówno ಠ_ಠ
    Proszę , wybacz mi ! *ukrywa twarz w dłoniach*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No widzisz, spełniłam Twoje zamówienie <3
      * tuli się* *__*
      No to cieszę się bardzo, że Ci się podobało <33
      Nie musi być Ci głupio!
      Wiem, wiem xD To musi być ciekawe miejsce! xD
      Nie wiem, czemu .__."
      Na to wygląda D: moje też wraca, czasami aż za często ;x
      Wybaczam, wybaczam <3

      Usuń
  7. Nie jest złe, ale szczerze to nie zachwyca. Trochę nie pasuje do pairingu kagami x aomine. I trudno powiedzieć z jakiej perspektywy pisałaś. Przeczytałam dwa razy i nadal nie wiem czy to było z punktu widzenia kagamiego czy aomine. Żaden nie zdaje się być sadystą (tak ogólnie), więc mam mętlik kto nad kim się znęcał ;(. Jedno jednak mogę powiedzieć. Barzo podoba mi się sposób w jaki wszystko opisujesz, twój styl. Jest nietypowy i bardzo mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń