Strony

środa, 17 lipca 2013

4. Kida x Mikado

Siemka! Tekścik będzie bardzo, bardzo krótki, zaledwie kilka linijek ^^
Ja wiem, że do tych postaci może to nie pasować, ale miałam jakieś takie natchnienie... chwilowe... xD

Także no... Specjalnie na zamówienie Miko! <3






Dręczysz mnie. Nie dajesz chwili spokoju.
Daj odpocząć.
- Ile jeszcze razy… zamierzasz to zrobić? – pytam z trudem.
- Dopóki mi się nie znudzi – odpowiadasz.
W twoich oczach widzę szaleństwo i nieposkromioną żądzę.
Krzyczę, gdy przecinasz skórę na moim ramieniu, chcąc wyryć na niej swoje inicjały.
- Przestań! Nie zniosę… więcej – jęczę, ledwo powstrzymując łzy.
Prychasz tylko, robiąc kolejne nacięcie.
Już nie mogę powstrzymać łez.
Szarpię się, chociaż brak mi sił i wiem, że to się dla mnie źle skończy.
To pewne.




Następny będzie dłuższy i bardziej spełniający oczekiwania. Wybaczcie, na bank nie wyrobiłam normy razem. x.X
~Kusakabe Misuzu.

6 komentarzy:

  1. http://24.media.tumblr.com/a6545e5b6c2120a7b327a2c4acfd48c2/tumblr_mlhlft8Lbh1rj24vho1_400.gif

    To było takie... Takie piękne! Q.Q
    Boże, ześlij mi więcej tego typu opowiadań, a raczej ześlij wenę na Gabryśkę. XD
    Tylko szkoda, że takie krótkie.
    Zbyt krótkie -w-
    Ale no cóż, wszystkiego mieć nie można. *wykazuje się "inteligencją" XD*

    Mam nadzieję, że jak następnym razem takie coś napiszesz, to dłuższe C:

    OdpowiedzUsuń
  2. Kise, dziękuję! Mam jeszcze kilka takich, ale nie na tego bloga...xD Chyba to czytałaś kiedyś xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Aw aw dla mnie ^^ Dziekuuuje
    Łał ciekawie nie wyobrażałam sobie tego tak ale podoba mi się ^^ Lubię tego typu teksty ;) Nie będę narzekać, że krótkie. Liczę, że następny będzie dłuższy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tag <3
    Powiem Ci, że następny też dla Ciebie jest ;D
    Tak, następny będzie dłuższy ;3

    OdpowiedzUsuń
  5. Zajebiste ! Hehs , daj mi więcej , gdyż lubię takie sadystyczne historie miłosne ♥
    Kurde , krótkie , a takie .... świetne .
    *miłość*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, będzie więcej, jakoś tak teraz bardziej mi podchodzi ten styl pisania, chociaż jest męczący :3
      Dziękuję <33

      Usuń