Strony

czwartek, 27 listopada 2014

53. Seijuurou x Gou - część 2.

Hej. Tym razem króciutkie zamówienie dla Miko. ;)
Ostatnio jakoś brakuje komentarzy, no ale cóż ^^

Anime: Free!




Nie rozumiem, co się stało.
Jednego dnia byłeś przy mnie, a następnego już nie.
Ot tak, po prostu.
Odszedłeś.
Co zrobiłam źle?
Czy nie czułeś się przy mnie szczęśliwy?
A może poznałeś inną kobietę?
Taką, która dałaby ci więcej szczęścia, niż taka głupia dziewucha, jaką jestem ja…
Nie rozumiem, co się stało.
Może uznałeś, że nie jesteś kimś, z kim warto spędzić resztę życia?
Gdzie twoje „razem na wieczność, Gou”?
Gdzie to uczucie, które widziałam w twoich oczach zaledwie kilka dni temu?
Pewnie nie odpowiedz na moje pytania.
Pewnie nawet sam nie wiesz, jaka jest odpowiedź.
Pewnie uważasz, że lepiej nam będzie osobno.
Ale czy na pewno?
Zaczekam… jednak nie będę czekać wiecznie.
Twój wybój, Seijuurou…

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz