Strony

środa, 18 czerwca 2014

40. Akashi x Kuroko

Hej c;
Padam na twarz, ostatnie dni to istny Armagedon jest XD"
Cały czerwiec się taki zapowiada i początek lipca, matko xd
No ale nic, przybyłam, coś napisałam...
To dla Ciebie, An ;3
Mam nadzieję, że się spodoba ^^"




Jesteś tu.
Znów zadziwiasz mnie swoją delikatnością.
Nie widzisz tego, jak na mnie działasz.
Ciągle nakładam maskę.
Standardowy poker face.
- Kuroko – zaczynasz ostro.
Patrzę na Ciebie.
Kręcisz głową.
Nie kończysz.
Szybko przyciągasz mnie do siebie.
Całujesz, dość gwałtownie.
Jest w tym jednak nutka delikatności, której nikt inny by nie dostrzegł.
Odwzajemniam się tym samym.
Daję się ponieść.
To jedna z nielicznych chwil, w których jestem w stanie się na kogoś otworzyć.
I koniecznie tym kimś musisz być Ty.
- Akashi… - szepczę, gdy się od siebie odrywamy.
Nie dajesz mi skończyć.
Popychasz mnie na łóżko.
Dopadasz do mnie.
Znów się całujemy.
To wszystko jest bardziej namiętne.
Czuję ciepło.
Czuję miłość.
Naprawdę Cię kocham.
Bardzo kocham.
Wiem, że Ty mnie też, choć nigdy tego nie mówisz wprost.
Może nie potrafisz?
Chciałbym to usłyszeć.
Naprawdę bym chciał.
Odpycham Cię lekko.
Patrzę w te Twoje pełne żądzy oczy.
- Akashi… - szepczę ponownie.
Nie zdążyłem skończyć.
- Zamknij się – warczysz.
Kręcę głową.
Zaciskam palce na Twojej koszulce.
Tym razem nie mogę powstrzymać emocji.
Przenikają przez maskę.
Widzę lekkie zaskoczenie na twej twarzy.
I wreszcie to mówisz.
Te słowa.

- Kocham Cię, Kuroko.
I już wiem, że to jest prawdziwe.
- Ja ciebie też – odpowiadam.
I znów toniemy w pocałunkach…

12 komentarzy:

  1. To jest cudowne, dziękuję ^^
    ~An

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co i cieszę się, że Ci się podoba ;3

      Usuń
  2. Hej stara c:
    Jednak Żyję.
    LaTsu skończyło się pod moją nieobecność, puaczę. Ta kałuża to moje łzy D:
    Fajniusie było, obowiązkowe seksy na koniec XD
    Kida x Mikado wwww moje cioty odnalazły miłość <3 XD
    AkaKuro, lubię AkaKuro. Tylko nie są dla mnie pairingiem pokazującym uczucia, odnośnie tego "kocham cię", dla mnie są bardziej, hm skryci, podświadomie wiedzą o uczuciach względem siebie. Ale i tak było ok c:
    Mówisz, że można zamawiać, soł lecę z moją mini litanią:
    Jeszcze jedno Kida x Mikado
    RinHaru, geju napisz mi ładne, długie RinHaru, to ważne.
    Bon x Rin, tak kolejne, nie koniecznie powiązane z poprzednim
    Jeśli oglądałaś SnK to JeanArmin i JeanEren
    Coś z Laxusem, bo on zasługuje na więcej fików z jego osobą
    O, jeszcze SeiGou
    To tyle~ XDDDD tylko 7

    Myłość <33333

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, Miko! :D
      Ej, bo mnie zatopisz ;-; No ba, że seksy to obowiązek xD
      Widzisz, to dobrze! xd
      No ja wiem, dziś jestem wenowym wrakiem, nie wiedziałam, jak to rozegrać, pff ;c
      O matko bosko o.O
      Uczepiłaś się Kidziaka i Mikado, lol xD ale okay, zapisane.
      RinHaru - spoko, się zrobi, postaram się długie, ale nie obiecuję xD"
      Bon x Rin - okay, przeczytam tamto i coś naskrobię w kontynuacji xd
      Oglądałam SnK, zamówienia przyjęte, spoko ;d
      A Laxi z kim? obojętne, mam sama wybrać, czy jak? ;o
      Okay, SeiGou też będzie znowu XD
      Weź, dodajecie mi roboty, a ja się cieszyłam, że zostały mi tylko dwa zamówienia. To teraz mam dziewięć i ło...XDD"
      Tag <3333

      Usuń
    2. Tęskniłaaam ;-;
      Szczególnie w ich przypadku ;d
      Taaak uczepiłam nikt ich nie pisze to męczę ciebie <3
      wwwwwwww cieszę się i bez spiny ja poczekam c;
      A Laxi z kimkolwiek, obojętne, napisz z kim będziesz chciała~

      Usuń
    3. Ja też ;___;
      Właśnie! xD
      Haha, spoko, ja tam mogę pisać :D Zastanowię się, czy nie zrobię z tego trzeciej części po prostu, zamiast pisać coś innego xD"
      Musisz być cierpliwa, dziś dodam zaległe zamówienie dla Sharri, potem mam zamówienie na dłuższe opowiadanie od Duśki, ale między częściami tego mogę po prostu poprzeplatać te Twoje, żeby było lepiej i żebyś nie musiała tyle czekać xd
      Okay, coś wymyślę, z kimś go spiknę :D

      Usuń
  3. Yay! AkaKuro, AkaKuro, AkaKuro! Jak ja ich, kurna, wielbię. ;3
    Cudo, cudo, cudo, cudo, cudo! <33
    To było takie piękne, takie cudowne, takie.. Awww! <33

    OdpowiedzUsuń
  4. Akashiiiii ! Jak ja kocham ten pairing, matko, wielbię !!!!! Kuroko najsłodszy uke świata, Akashi najsłodszy seme świata... Połączyłaś ich w tak piękny sposób.... Mogę iść umrzeć <3

    ~Yazu

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne! Czytamał same z sadomaso jeśli chodzi o tą parę, a twój oneshot był naprawdę miłym urozmaiceniem :) mam nadzieję że napiszesz jeszcze kiedyś akakuro.
    Ps: czytam już 5 czy 6 raz ... i zapewne będzie ich jeszcze ze 20 xd

    OdpowiedzUsuń