Strony

niedziela, 1 czerwca 2014

37. Zed x Shen

Cześć, ludzie. Powróciłam z tym krótkim czymś... To nie są postacie z anime, tylko z gry, jakby coś.
Dla Sharri, która tyle na to czekała. Mniej lub bardziej cierpliwie.
Przepraszam Cię za tą zwłokę i za to, że jest to tak krótkie. Po prostu nie umiem napisać nic dłuższego o postaciach, o których tak naprawdę nie mam pojęcia ;x
Jeśli chcesz, napiszę Ci coś jeszcze (ale o postaciach z anime) w ramach rekompensaty. I tym razem będzie dłuższe i szybciej dodane @.@







Wiesz, kiedyś myślałem, że nie znajdzie się nikt, kogo pokocham.
Zawsze polegałem tylko na sobie.
Nigdy bym się nie spodziewał, że zapragnę mieć kogoś tak blisko siebie.
Wiesz, nie jestem ideałem.
Chadzam raczej własnymi ścieżkami.
Jedyne, co potrafię, to walczyć. Walczyć, ukrywać się.
Nie miałem pojęcia, że ze zwykłej maszynki do zabijania stanę się kimś, kto odnajdzie w sobie uczucia.
To dla mnie zupełnie nowe.
Jeszcze nie umiem sobie z tym radzić.
Musisz mnie zrozumieć.
Musisz cierpliwie poczekać.
Jeszcze nadejdzie dzień, w którym będziemy razem.
Nie jestem pewien niczego.
Nie, przepraszam. Źle dobrałem słowa.
Jestem pewien jednego.
Kocham Cię, Zed. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz