Strony

wtorek, 13 sierpnia 2013

9. Laxus x Natsu

No cześć.
Pisane na szybko, dlatego nie jest zbyt dobre. Nad czymś takim trzeba posiedzieć, a mi się niestety śpieszyło D:"
Dodaję więc w tej wersji.
Specjalnie na zamówienie Iris! <3
Pewnie Cię tym zawiodę T.T


Pot spływa strużkami po naszych splecionych w uścisku ciałach.
Patrzę z niemałą satysfakcją na głębokie rozcięcie na twym policzku.
Śmiejesz się.
Kolejne cięcie, tym razem na brzuchu.
Jęczysz. Zaciskasz powieki.
Znajduję się w tobie. Mój członek cały czas jest w twoim ciele. Od kilku godzin.
Wykonuję kolejne mocne pchnięcie.
Zaciskasz dłonie na prześcieradle. Otwierasz szeroko oczy, tak, jakbyś się nie spodziewał, że to zrobię.
Po chwili na twoją twarz wypływa szeroki uśmiech.
- Mocniej! – krzyczysz w podnieceniu.
Spełniam twoją prośbę. Jara mnie to.
Wiem, że ty też to lubisz.
Lubisz, kiedy zadaję ci ból, ty pieprzony masochisto.
- Laxus… achh, to boli – syczysz, kiedy zaciskam dłoń na twoim penisie.
- Ma boleć, ty mała dziwko – odpowiadam spokojnie, wykrzywiając twarz w sadystycznym uśmiechu.
Poruszasz się pode mną niespokojnie.
Próbujesz udawać, że ci się to nie podoba.
Niestety.
Mnie nie oszukasz.
Kolejne pchnięcie. Jęczysz głośno.
To jak prośba o więcej.
Spełniam ją.
Wreszcie dochodzisz, plamiąc spermą swój i mój brzuch.
Prycham cicho, niezbyt zadowolony.
Po chwili sam osiągam spełnienie wewnątrz ciebie.
Dyszymy ciężko, patrząc sobie prowokacyjnie w oczy.
- Kocham cię, Laxus – mówisz ochrypłym głosem.
Zaciskam palce na twoim ramieniu.
- Ja ciebie też, Natsu – odpowiadam, a potem pochylam się i łączę nasze usta w gwałtownym pocałunku.
I wszystko zaczyna się od nowa.

10 komentarzy:

  1. Oh, tak! Mam swoje sadomaso <333
    Kocham Natsu jako masochistę! (Sama go nim robię często ;p), wiem mam spaczony umysł O.o no nic na to nie poradzę xd
    Mrr, to było takie... krwawo/brutalne! Aww, sodko <333
    Co ty gadasz, że zawiodłaś? Ja tam się cieszę ;d Wiem, że takie coś wymaga trochę czasu. *chlip* ubolewam jedynie, bo chciałabym jeszcze więcej, dłużej! <3 Ale rozumiem, czas, śpieszyłaś się itp ;d
    Dziękuję za spełnienie moich wygórowanych wymagań i życzę dużo weny! <33

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że się cieszysz <333
      Huehue też go takiego uwielbiam <3 Nie tylko Ty masz spaczony umysł xD
      Hehe, to dobrze, że nie zawiodłam :D A no, krótkie, wiem Q.Q
      Nie ma za co i dziękuję! <333

      Usuń
  2. Aww, sadomaso jak widzę. KISE LUBIĆ.
    Muszę u ciebie zamówić jakieś latające flaki, skoro takie rzeczy piszesz xD
    Podobało mi się, ostatnio dużo tworzysz tym językiem i dobrze, fajnie on wychodzi C:
    No nic, nie wiem co już mogę powiedzieć. Ale weny życzę <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie tylko Kise lubić xDD
      Hahahaha, lajtowo, tylko musisz powiedzieć, co ma być konkretnie :D
      No też to zauważyłam, bo mi się w sumie tak lepiej pisze, niż normalnie xd Dziękować <3
      Dziękuję, się przyda <3

      Usuń
  3. Boże, jak ja wielbię twój styl (。♥‿♥。)
    Krótko ale cholernie dobrze Ci to wyszło.
    Powinnam się uspokoić z takimi spaczającymi umysł tekstami, bo mi się zaczyna to śnić O__O Nie ma to jak sen o Freedzie napieprzającym Laxusa młotkiem do mięsa (●__●)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, dziękuję *___*
      Dziękować po raz drugi <3
      Haha, a tam, takie sny są budujące! xD
      Hahahahahaha, rozwaliłaś mnie tym ;D

      Usuń
  4. Natsu masochista. XD
    Świetne. Naprawdę. ;3 Jak Ty to robisz, że tak fajnie wychodzi, co? XD
    Jaram się tym jak Laxus. XD
    Tracę resztki normalności, których już nie mam. ;3 I dobrze mi z tym. Chcę więcej. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak xD
      Nie wiem, po prostu piszę to, co przyjdzie mi na myśl ;_;
      Hahah xD
      Witaj w klubie, u mnie też już nic z normalności nie pozostało ;_;

      Usuń
  5. Powiem tak: krótkie i treściwe :). Lubię takie notki :). I jak na razie czytam tylko One-Shoty dotyczące FT. Innych, o których piszesz nie znam, ale na pewno przeczytam, gdy obejrzę anime z ich udziałem :).

    OdpowiedzUsuń
  6. No to może ja coś napiszę. Będę totalną yaoistką, ale walić to. Uuuuuułłłaaaaa!!!! SEKSY SEKSY SEKSY <3<3<3 Myślę, że to oddało czy mi się podobało czy nie. Kuroshii

    OdpowiedzUsuń