Strony

poniedziałek, 18 stycznia 2016

Informacja

Jak się zapewne domyślacie, zwyczajnie opuściła mnie wena, dlatego też nie dodaję nowych postów od... no cóż, bardzo długiego czasu. Mam jeszcze do zrealizowania sporo zamówień z listy, ale... nie napiszę ich. Uznałam, że powinnam mimo wszystko określić jakieś granice, ponieważ o pewnych postaciach zwyczajnie pisanie mi nie idzie. Z tego względu będę zbierała zamówienia na nowo. Proszę brać pod uwagę następujące paringi przy składaniu zamówień. Części pewnie nawet nie wymienię, więc czasem dla pewności warto zapytać xD Proszę pamiętać, że można sobie zażyczyć również coś dłuższego, a nie tylko one shota ;)

Fairy Tail: no dobra, stąd w zasadzie mogę pisać nawet najbardziej dziwaczne paringi. Nieważne, czy hetero czy homo.

Kuroko no Basuke:
Aomine x Kise
Kagami x Kuroko
Murasakibara x Himuro


Free:
Rin x Haruka


Soul Eater:
BlackStar x Soul
Kid x Soul
Maka x Soul
Kid x BlackStar


Durarara:
Shizuo x Izaya
Kida x Mikado


Ao no Exorcist:
Bon x Rin
Shima x Rin


No.6:
Nezumi x Shion


Bleach:
Ichigo x Rukia
Ichigo x Hichigo
Grimmjow x Ichigo

Naruto: stąd też mogę pisać cokolwiek, nie ma ograniczeń. 


Mam nadzieję, że ktoś tu jeszcze zagląda i coś zamówi. Ostatnio mam ochotę wrócić do swojej działalności, dlatego postaram się coś wstawiać ^^

5 komentarzy:

  1. Witaj!
    Jeśli o zamówienia chodzi... Nie mogę się zdecydować XD
    Mam kilka możliwości:
    AoKise
    RinHaru
    Murasakibara x Himuro

    Sama nwm... Napisz, co ci będzie wygodniej, ale jeśli ma muszę zdecydować, to.. nienawidzę takich wyborów -_- Ostatnio czytałam AoKise, więc tym razem mam chęć na..
    .
    .
    .
    .
    *myśli*
    .
    .
    .
    *myśli*
    .
    .
    .
    Murasakibara x Himuro! :D

    Tak przy okazji powiem, że się wezmę za czytanie innych opek ;) Jak tylko będę miała czas ;)

    Na razie 3maj się i weny życzę, żeby się nie opuszczała! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie zapisuję zamówienie na Murasakibara x Himuro i postaram się w najbliższym czasie je wstawić :D
      Szczerze mówiąc, to już myślałam, że długo sobie poczekam na jakieś zamówienia, w końcu tak nagle wróciłam, a tu proszę! Miła niespodzianka ^^
      Cieszę się, że zamierzasz czytać inne moje opowiadania :3
      A wena się przyda *_*

      Usuń
  2. Jestem u nowa, ale myślę że mogę zażyczyć sobie Gratsu, ne? :33
    Fajniaście piszesz x333

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć! Piszę tu komentarz po raz pierwszy, ale kiedyś musi być ten pierwszy raz. XDD Cieszę się bardzo, że nadal będziesz pisać, a my, czytelnicy, nadal będziemy mogli czytać to, co stworzysz. c:
    Nie przedłużając, chciałabym zamówić Fraxusa z FT. One shot czy coś dłuższego - nie ma znaczenia, to co napiszesz i tak z miłą chęcią przeczytam. c: *proszę coś długiego, proszę, proszę*
    Pozdrawiam i przesyłam chęci do pisania. <3
    Spokoyoh

    OdpowiedzUsuń
  4. Natsuki - oczywiście, już dopisałam Gratsu do listy :D

    Spokoyoh - będzie i kilkuczęściowy Fraxus w takim razie, również dopisałam do listy ^^

    Cóż, chęci do pisania są, ale znowu był problem z czasem. Poza tym czekałam, aż pojawi się więcej zamówień, aby zacząć coś kombinować z tym. Zaczęłam już pisać pierwsze, ale utknęłam w martwym punkcie i muszę przemyśleć, co dalej, dlatego jeszcze przez kilka dni niestety nic nie wstawię ;c

    OdpowiedzUsuń