Strony

czwartek, 19 czerwca 2014

41. Giriko x Justine

Cześć :D Przybyłam z kolejnym zamówieniem, dla Sharri tym razem ;3 Pozdrowionka~!
Anime: Soul Eater.


Życie jest zabawne, czyż nie?
Splata ze sobą drogi dwojga ludzi i robi zamieszanie.
Los, który zbratał się z przeznaczeniem, tworząc niemal jedność – stworzył Nas.
Nas jako parę.
Niegdyś byliśmy wrogami.
Nie tak dawno temu myślałem o Tobie w zupełnie innej kategorii.
Ty, taki nieokrzesany, energiczny świr…
I ja – twoje zupełne przeciwieństwo.
Czasem zastanawiam się, jak to możliwe, że w naszych sercach zapłonęło to zakazane uczucie.
Nie znalazłem na to odpowiedzi.
Może po prostu jej nie ma?
Może jest zakopana zbyt głęboko.
Może nie ujrzy nigdy światła dziennego.
A może w ogóle nie powinienem nad tym myśleć?
Może powinienem wyciągnąć wreszcie słuchawki z uszu i wysłuchać tego, co szepcze do mnie Twa dusza.
Może.
Nie umiem uwolnić się od tych myśli.
Pomóż mi.
Pomóż mi zrozumieć.
- Dlaczego mnie kochasz? – pytam nagle i zwracam na Ciebie spojrzenie.
- To tak, jakbyś pytał mnie, dlaczego oddycham – mówisz spokojnie.
Ogarnia mnie dziwne uczucie.
Ciepło.
Wiem, że też to czujesz.
Podchodzisz bliżej i całujesz mnie.
I teraz już wiem, że zastanawianie się nad tym wszystkim nie ma najmniejszego sensu.
To po prostu jest.
I nie ma definicji.
Liczy się uczucie samo w sobie, a nie to, skąd się wzięło.
Kocham Cię, Giriko.
Pamiętaj o tym.


Okay, przejdźmy do ogłoszeń parafialnych. Po raz kolejny przyjmuję zamówienia na wielką skalę, żeby się nie nudzić przez długaśne wakacje, jakie mam. Do zrealizowania zostało mi jeszcze 8 (w tym jedno dłuższe opowiadanie, pewnie z 5 części będzie miało, to zależy). Chciałam przekazać listę anime, które obejrzałam i sądzę, że coś z nich pamiętam, czyli… większej części obejrzanych animców tu nie napiszę xD”
Z nich można składać zamówienia, niekoniecznie yaoi:
-Dead Note
-Vampire Knight
-Wolf’s Rain
-Shaman King
-Kuroshitsuji
-Durarara
-No.6
-Ao no Exorcist
-Junjou Romantica
-Rave Master
-Deadman Wonderland
-11eyes
-Arcana Famiglia
-Black Rock Shooter
-Bleach
-Pandora Hearts
-High School of The Dead
-Soul Eater
-Naruto
-Angel Beats
-Kuroko no Basket
-Togainu no Chi
-Higashi no Eden
-Kannazuki no Miko
-Strawberry Panic
-Another
-Elfen Lied
-K.Project
-Shingeki no Kijoijn
-07Ghost
-Darker Than Black
-No game, no life
-Free
To by było na tyle z tych takich, co pamiętam mniej więcej postacie ;d
Zastrzegam, że nie każde zamówienie przyjmę. Ale spoko, zwykle to robię, może z jedno do tej pory odrzuciłam, także luz, nie bójcie się zamawiać ;d Tu, w komentarzach, lub na asku, albo e-mailu ;d
Będę czekać na wiadomości ^^”
To by było na tyle ; d

5 komentarzy:

  1. Mówisz, że wena cię opuściła a ja widzę, że jednak mocno się ciebie trzyma :3
    Cóż mogę powiedzieć o tej notce? Myślałam, że będzie troszeczkę ostrzej X3 Ale i tak mi się podoba.
    A co do zamówień to się rozpisze, żebyś się rzeczywiście nie nudziła ^^
    Soul Eater:
    Stein x Spirit
    Black Star x Soul
    Bleach:
    Grimmjow x Ichigo
    Renji x Ichigo
    Dead Note:
    L x Raito
    Matt x Mello
    Wolf's Rain:
    Kiba x Cheza
    Tsume x Toboe
    Hige x Blue
    Mam nadzieję, że nie za dużo XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No bo wczoraj było mi ciężko dziś napisać, a dziś idzie łatwiej xD
      Przynajmniej Ci się podobało ^^" Bo szczerze mówiąc nie wiedziałam, jak to dokładnie napisać, było kilka opcji i padło na to...XD"
      Łohohohoho, trochę tych zamówionek masz ;o Spoko, da się radę, tak myślę XD" To już mam zamówień... ze 17...XD"

      Usuń
  2. Notka świetna, choć przyznam, że nie ogarnęłam początkowo, o które dokładnie postacie chodzi. XD A SE oglądałam i to całkiem niedawno. ;-;
    Hmhmhm. To ja chcę... Z Free RinxHaru, bo ich wielbię.. Z NGNL może yuri.. Jibril x Stefka albo Fi x Kurami.. Z Shingeki JeanxArmin. Z K-Project.. hmhmhmh... FujimixYata. Elfen Lied nie, Another też nie.. co tam dalej, co widziałam... KuroBasu już nie będę męczyć. XD Soul Eater jako yaoi mnie jakoś nie pociąga, ogólnie nie przepadam za animcem.. Z Pandory obowiązkowo GilxOz i może jeszcze.. GlenxJack, jeśli czytasz mangę, a jeśli nie, to po prostu BreakxGil. Arcanę odpuszczam, HotD też, tak samo BRS, Junjou samo w sobie jest yaoicem, z Ao no Exorcist może być BonxRin i ShimaxRin.. No.6 zostawiam, bo będę oglądać dopiero za parę dni, z Drrr ShizuoxIzaya i KadotaxIzaya, z Kuroshitsuji może WillxGrell i SebastianxGrell. Z Shaman Kinga standardowo HoroHoroxRen. XD Z Vampire'a ZeroxIchiru i KanamexZero. No i Desu Noto. ;3 LxRaito, RaitoxL (nie mogę się zdecydować, który powinien być uke, a który seme ;-;), MattxMello. ^^ To będzie wszystko. ;33 Nie przesadziłam? XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O - okay o.O
      O matko, tyle zamówień, kiedy ja to napiszę...XD
      Teraz nie miałam czasu na nic, spędzałam wakacje z Iris od piątku i ten... nie pisałam zamówień xD
      Dlatego proszę o cierpliwość ^^

      Usuń
    2. Dla Ciebie zawsze. XD Ile jej tylko chcesz. ;3

      Usuń